Tomorrow's Freedom
Made over the course of 5 years, Tomorrow's Freedom gains intimate access to the family of imprisoned Palestinian political leader Marwan Barghouthi. Combining unfolding events on the ground, in-depth interviews and powerful archive spanning over 30 years, we see Marwan's evolution from activist to learned politician, uniting people and bringing hope to a flatlined peace process. If given a chance, could Barghouthi pave the way for an inclusive, democratic and peaceful future?