Wine Masters: Mosel
When you say Mosel, you say Riesling. Wines from this noble grape variety grown in the beautiful Mosel valley in southeastern Germany can age for many decades. Riesling covers the entire spectrum of white wine: from the honey sweet Trockenbeerenauslese to the super dry Grosses Gewächs and everything in between.