9-1-1: Nashville
When a powerful tornado tears through Nashville and endangers a country music festival, Capt. Don Hart leads fire station 113 on a harrowing rescue mission; the Hart family contends with the fallout when a long-held secret is revealed.
A tornado's path leads the Station 113 team to an intense rescue at a water tower; Ryan and his wife reach a turning point; Dixie has an assignment for Blue; Cammie coaches a distressed teenager through her mother's childbirth.
Amidst multiple crises, Ryan steps up to lead Station 113; the team responds to a dangerous call of a child trapped in a trailer hanging off a historic Nashville bridge; Blythe pays a long-overdue visit to Dixie.
With mounting pressure from his peers and family, Blue takes his firefighter exam; Roxie and Taylor search for the identity of an unconscious girl and respond to a high-stakes emergency involving two abducted children.
As Don, Blue and Ryan take extreme measures to prevent a distillery explosion, the 9-1-1 call center is disrupted by budget cuts and hackers; Blythe faces an emergency of her own.