A Teacher
Explores the complexities, consequences and aftermath of a predatory student/teacher relationship.
A new friend bails out Eric after he gets caught underage drinking; Claire takes Eric on a field trip to a nearby college.
As Claire and Matt explore pregnancy options, tension begins to build; Claire chaperones the homecoming dance, and Eric expresses his true feelings.
Claire outlines the rules Eric must follow as their relationship takes a dramatic turn.
An uncertain Eric is pressed to reveal intimate details of his relationship as Claire's world begins to crumble.