Agent P Under C
Perry the Platypus returns as his alter ego, Agent P; he takes on a new undercover mission to stop animal enemies from rival spy organization A.N.A.T.H.E.M.A., the Alliance of Nefarious Animals That Has an Exceptionally Memorable Acronym.
Perry Goes West
Perry the Platypus goes undercover as a Wild West cowboy to stop a sheepdog from being bad and stealing a ranch's prized sheep.
Perry takes the field as a soccer player in order to stop an adversarial armadillo from pretending to be a soccer ball so he can rig the game and steal a big trophy!
Perry becomes a backup dancer for the pop star, D+VA, in order to protect her from a snake who wants to bite the singer with her mind-control venom!
Perry pretends to be getting married in Hawaii in order to confront a gang of pilfering pigeons that steal gifts from newlyweds!