Alien: Earth
Tensions rise between rival corporations, a reunion takes place, and a secret is revealed.
Metamorphosis
The team returns home with unexpected cargo; an unsettling experiment occurs, and a new talent is discovered.
Tensions rise as powerful enemies confront each other, a dangerous plan unfolds and curiosity leads to deadly consequences.