Always Jane
Meet the Nourys
It's Jane's senior year of high school and she's ready to venture out of her small town, Sparta, N.J.; a modeling competition in L.A. might be the perfect escape.
Far From Jersey
Laura and Jane fly across the country to participate in trans agency SLAY's first ever modeling competition.
Right as Jane's future begins to open up before her, COVID hits; quarantined together for months on end, the Nourys reflect on Jane's transition story and their own process transitioning as a family.