Arte
Arte is born into a noble family, but she would rather work for a living as an artisan than be married off to another noble.
A New Life
Arte starts her life as an apprentice by fixing up her shed and meets an apprentice named Angelo when she goes to the marketplace to buy materials.
During Carnival, Leo takes Arte out, but it's not to join the festivities... Then, she helps with a job for a client for the first time.
Arte accompanies Leo to his courtesan patron's house and learns about what it takes for a woman to live by her own means.
Arte practices negotiating with a difficult customer and ends up learning more about Leo's past.
Apprentices from other workshops take issue with the fact that Arte is a girl, so she has to prove herself through her work.