Cinderella Chef
Arrival of Jiayao from the South
Ye Jiayao, a cooking prodigy, has had a terrible accident but it turns out she's traveled back in time!
After the snake bite, Ye Jinxuan discovers that her future husband is not so inconsiderate.
Ye Jinxuan has grown accustomed to life in the fortress, where everyone appreciates his food.
Xia Chunyu is suspected of being an Imperial spy. Jinxuan then finds herself directly threatened by the leader of Black Wind.
After her husband's harsh words, Ye Jinxuan escaped from the fortress to start a new life.