Death in Apartment 603: What Happened to Ellen Greenberg?
Exploring the death of Ellen Greenberg, initially ruled a suicide; her family insists she was murdered.
Ellen Greenberg, a beloved teacher, is found dead by her fiancé in their apartment; the Philadelphia police call it suicide; the family gathers to mourn their daughter only to find out at the funeral the medical examiner rules her death a homicide.
Two months after her death, Ellen's cause of death is reversed again back to suicide; they hire a private detective; he discovers that in addition to the 20 stab wounds, Ellen had bruises on her body in various stages of healing.