Death Note
Light Yagami is bored out of his mind until he finds the Death Note. Any human whose name is written in the notebook dies, and Light vows to use it to rid the world of evil. When the authorities start investigating, will Light lose sight of his goal . . . or his life?
Confrontation
As the world's criminals drop dead, L sets up a task force to find the murderer.
Ryuk, the Shinigami who dropped the Death Note, warns Light that someone is on his trail.