The Doctor and friends travel from the dawn of human history to distant alien worlds. And everywhere they go, they find adventure, terror, fun, chases, joy and monsters.
Space Babies
Ruby learns the Doctor's secrets when he takes her to the far future; there, they find a baby farm run by babies.
The Devil's Chord
The Doctor and Ruby meet the Beatles but discover that the all-powerful Maestro is changing history; London becomes a battleground with the future of humanity at stake.
While caught in the middle of a devastating war on Kastarion 3, the Doctor must figure out how to save himself, Ruby, and the entire planet after he steps on a landmine and finds himself unable to move.
Landing on the Welsh coast, the Doctor and Ruby embark on the strangest journey of their lives; in a rain-lashed pub, the locals sit in fear of ancient legends coming to life.
The world of Finetime seems happy and harmonious, but an awful terror is preying on the citizens; The Doctor and Ruby must make them see the truth before it's too late.
A mysterious bounty hunter, Rogue, is about to change the Doctor's life forever when he and Ruby arrive at an 1813 ball.