Expats
A look at the personal and professional lives of a tight-knit group of expatriates living in Hong Kong.
Mongkok
Margaret and Mercy meet at an extravagant yacht party forging an unlikely connection; Hilary wrestles with whether she wants to start a family.
Margaret becomes obsessed with discovering the truth behind her son's disappearance; Hilary tries to keep up appearances; Mercy is caught up in an intense affair.
A potential revelation in Gus's case sends Margaret and Clarke to the Mainland; Hilary's mother visits from Los Angeles.
Margaret and her family prepare to return to the United States; Hilary travels home to Los Angeles; Mercy's mother visits her in Hong Kong.