Fernando
I'm Not Stopping
Fernando Alonso shows his most personal side from his homeland, Asturias, surrounded by his family and friends; we know about his childhood and his personality with the opinions of those who better know him before starting a year full of challenges.
Lost for Words
The Indianapolis 500-Mile Race is the following challenge for Fernando, the last step for achieving the Triple Crown of Motorsport; before travelling, Fernando goes to the headquarters of his brand, in Madrid, and trains for the first time in Texas.
The preparation for the Dakar is intensified and Fernando takes part for the first time in a rally; it is in South Africa he'll be able to quickly realize the difficulty of that speciality; the next stop is the 24 Hours of Le Mans.
Out of My Comfort Zone
Dakar is getting closer and there is only one big test before deciding if they will be part of the hardest race in the world; he must test himself with the best rally drivers in the most important event before the Dakar: The Rally of Morocco.
After having a complicated beginning, Fernando manages to race on the same level as other drivers who have more experience in the Dakar; we discover how Fernando and his closest team live in the itinerant camp that follows the race.