Fruits Basket
Tohru goes from living in a tent to rooming with the mysterious boys of the Soma clan. But she’ll learn they have a shocking family secret!
See You After School
Temporarily homeless high school student Tohru Honda doesn't want to cause her friends any trouble, so she's been secretly living in a tent instead of asking to stay with any of them. Then she meets the owners of the land she pitched her tent on.
They’re All Animals!
Tohru learns the Soma family's shocking secret: they transform into zodiac animals! Is this show a zodiac animal transformation home comedy?
Kyo and Yuki both confide in Tohru about their insecurities, and she discovers that they have a lot in common for people who seem like such opposites.
Kagura Soma visits and expresses her rather explosive love for Kyo. At first she regards Tohru as a potential rival, but she soon comes to realize that Tohru is interested in friendship, not fighting.
Tohru has come to think of the Somas as her new family, but her faith in herself and in her relationships is shaken when her biological family says they're ready to take her back.
On school festival day, the gang sells a ton of rice balls thanks to an innovative Prince Yuki marketing technique. Bonus: two other members of the Soma family come to the festival to introduce themselves.