Girls Band Cry
Feeling out of place in the countryside, high school dropout Nina Iseri moves to Tokyo. After a rough first day and getting locked out of her apartment, she meets her favorite guitarist, Momoka Kawaragi. The two put on a street performance together and decide to start a band with three other girls. While each girl faces her own struggles, their passion for music keeps their dreams alive.
As always, Nina has a hard time focusing on her studies; after having a heart-to-heart, Nina and Subaru start opening up to each other.
A live house that Momoka used to play at asks the girls if they want to play a show, and they agree to have their first battle of the bands; as they struggle to meet the ticket sale quota, Momoka gets tickets to a show for her former band.