Glitter and Greed: The Lisa Frank Story
Diving into the neon-hued world of "Lisa Frank Inc.," a brand that defined girlhood for a generation of Americans only to seemingly disappear overnight; featuring unseen footage and interviews with Lisa Frank, Inc insiders and journalists.
Lisa Frank, a young artist with a dream, takes her sticker-making business and turns it into a cultural sensation with the help of a crew; one of them, James Green, becomes more than an employee and helps Lisa find fame and success.
Lisa and James start a family, but it's far from happily ever after; former employees recount a dark underbelly at stark odds with the cheerful designs they are creating.
Things are on the rocks with Lisa and James and their relationship implodes in a bitter and public divorce; the fallout of the contentious battle that follows is wide and drags in employees of the company, putting the future of the company in peril.
Glamour Dolls Inc., an independent makeup brand, tries to make a name for themselves when they get the opportunity of a lifetime, a collaboration with Lisa Frank; their fundraising campaign goes viral as nostalgia for the 90s surges.