Goodbye, Lara
Mermaid Princess Lara
Grace, the banished witch, gives Lara, a mermaid princess, a potion that turns her into a human.
Lara is curious about "school," and Mari fights her senior to participate in the next boxing tournament.
Lara convinces Mari to take her to school and meets Himeka and asks her about her "prince."