High Maintenance
Culture shock takes its toll on Chase and his sensitive dog Gatsby after moving from the Midwest to Queens.
Aging parents navigate their son's recent success and new lifestyle; the Guy delivers to a retired man who lives downstairs from his neurotic daughter and her family.
An aspiring writer convinces the Guy to sit down for a one-on-one interview; a former customer enlists the Guy's help when she is confronted by her past.
The Guy pays a visit to a longtime customer and agoraphobic, Patrick; the Guy seeks solace from a customer after a rough night.