I'm a Virgo
Cootie experiences dating for the first time as he and Flora hit up the town; Flora's speedy movements are actually a superpower of her own that she's had to keep hidden; Scat is wounded on his minibike.
Cootie and Flora take their relationship to the next level intimacy-wise and have sex for the first time; Jones rallies people in protest for the way Scat was treated before he died.
The Hero faces a mysterious assassin, runs Cannon Comics, busts his rich parents and visits a death penalty execution; Cootie implores his friends and neighbors to help in his plan to steal power from the power company.