Just Like Me!
Bites and Berries
Tommy organizes a vloggers meeting and meets cool creators like NinaSings and ZoëKnows.
Bites and Berries Part 2
The vloggers meeting isn't much of a success, but everybody gets a chance to show off their talents.
Tommy challenges Zoë to a competition to see who will be the first to get 20,000 followers; Zoë accepts the challenge and asks Nina if she wants to be the subject of a makeover on her channel.
Tommy finds a piece of paper with Nina's lyrics to a love song and thinks it's about him.
Liz records Nina's song, "Just Like Me," and puts it on her channel; the creators get angry with her.