Justice, USA
Teresa gets a restraining order against John; Caleb faces a new gun charge; Tristan's case comes to a head.
Diamond begins her 25-year prison sentence; Katie goes before the parole board; a new arrestee suffers from heroin withdrawal.
Antonio is released; Katie prepares to leave jail; Tra'Meisha has her transfer hearing.