Katana Maidens: Mini Toji
The girls from "Toji no Miko" and "Toji no Miko: Kizamishi Issen no Tomoshibi" go about their daily lives in chibi form.
Present
Mihono, Hiyori, and Mai go out in search of the perfect present for Kanami, whose birthday is tomorrow.
Kiyoka asks Kofuki for help in picking out an outfit, and the pudding that she was planning to give her as a reward is gone.
Mai watches over Sayaka from morning until night; then one day, Sayaka tries to leave Mai's side when she has business in the laboratory.