Konohana Kitan
Follow the adorable fox mononoke Yuzu as she learns how to become a better employee at a high-class hot spring inn!
Sakuya Konohana
Yuzu is the new live-in employee at Konohanatei, a hot spring hotel run by fox girls. It's tough work, but she makes new friends, and gets plenty of help adjusting to the job.