Latin Flow
Latin Flow is the story of 9 Colombian women. They are singers, who driven by urban music and female empowerment, seek to open their own space in a very competitive world.
In this episode we will see Daniela's arrival in Medellín, Loy's tough situation, Pitizion's Grammy nomination and her concert. We will see also a Freestyle Battle, organized by Mabiland.
Dani explains how her life changed since her brother's death, Loly meets up with her mom and presents her a new project. Piti and Dani learn the History of Reggaettón. Nati and Lisa meet.
Dani invites the girls to a party at her state farm to celebrate Gelo's birthday. Mabi arrives later, Dani and Piti will have a tense moment and Loly will talk about her love life.
Dani will record her sensual music video, Piti will create her new song and will not be able to be at Mabi's concert, who will have to perform alone.
Dani consults a medium to invoke her brother, Mabi talks to Ema about the Fair, Loy shows Mona part of her album, Piti will tell the tragic story of her father and Luisa will decide to look for hers.