Lego Star Wars: Rebuild the Galaxy
After finding an ancient relic that can rewrite reality at will, a young boy named Sig Greebling seeks out the solution to the changes with the help of an elusive Jedi long forgotten.
Sig and Dev Greebling, who reside in the hilly mountains of the nerf-herding planet of Fanessa, find their lives turned upside down when they remove the cornerstone of the entire galaxy.
With Dev transformed into a terrifying Sith, Sig needs to get off of the new Fennesa; help arrives in the form of Jedi Bob, a mysterious Force Builder Jedi who knows the secrets of The Cornerstone.
In an effort to set things right in the galaxy, Sig makes some new, unexpected allies.
With the fate of the galaxy on the line, Sig and his friends battle Darth Devastator one last time.