My Magic Closet
Carol discovers her wardrobe is actually a magical portal that connects her room to the apartment of a very successful K-pop group.
Hallucination
Carol's closet suddenly becomes a portal to the home of the biggest K-pop group in the world.
The Deal
While scrambling to enter the ballet competition and hide Kyung, Carol decides it's time to step through the portal.
As Nayara fixates on proving Kyung is secretly hiding out in Brazil, Carol panics about the ballet competition's results.
After the rest of ACT discover the portal, Carol distracts them all with a tour of São Paulo.
Carol enters into an unusual agreement with Diguinho; old tensions flare as ACT prepares for their comeback.