Nemesis
Where's My Money
After an aborted raid, Sylvia is about to lose her job when she receives an unexpected tip-off.
House Rules
When doubts arise about the threats on her life, Sylvia must choose: her investigation or Julius.
Guided by Nina's podcast, Sylvia and Lars dig deep into Martin Heezink's background.
After a fatal leak, Sylvia suspects one of her colleagues is corrupt; Lars tries to settle a debt.
Nina's breakthrough threatens both her and Julius; together, Sylvia and Koppers try to save Julius.