Nobunaga teacher's young bride
Nobunaga’s Resolve
Kichou is moving into Nobunaga's apartment. She does her best to persuade him that he should make a baby with her even though she's underage, and he tries to resist as best he can.
Kichou goes to school, where she meets another girl who's in love with Nobunaga. The two decided to have a competition in class to see who can convince him to sleep with them.
Now that both Kitsuno and Kichou are home with Nobunaga, it's time for fighting over who gets to take a bath with him!