Once Upon a Time in Wonderland
In Victorian England, the young and beautiful Alice tells a tale of a strange new land that exists on the other side of a rabbit hole. An invisible cat, a hookah smoking caterpillar and playing cards that talk are just some of the fantastic things she’s seen during this impossible adventure.
Down the Rabbit Hole
Alice's stories about Wonderland get her admitted to an asylum; right before Alice undergoes a procedure intended to help her forget her pain, the knave of hearts and the rabbit bring her back to Wonderland to find her true love, Cyrus.