Over the Garden Wall
Wirt, Greg and Beatrice get all mixed up in the musical antics of a schoolhouse of animals, a lovelorn teacher, a grouchy old benefactor and an escaped gorilla.
Beatrice is left out in the rain with a brainless horse; Wirt and Greg ask for directions in a lively colonial tavern called The Dark Lantern.
Quincy Endicott's sprawling mansion may be haunted by a beautiful ghost; Wirt and Beatrice get trapped in an armoire while searching for loose change.
Wirt and Greg take a lighthearted romp aboard the Frogland Ferry; Greg realizes that his own frog may be better off living with his amphibian compatriots.