Reasonable Doubt
Jax Stewart is known to be the most brilliant and fearless defense attorney in Los Angeles who bucks the justice system at every chance she gets; she's judged for her questionable ethics and wild interpretations of the law until she's needed.
Can't Knock the Hustle
Jax Stewart, a brilliant and fearless defense attorney in Los Angeles, juggles work, family, friends, and a complicated personal life while bucking the justice system every chance she gets as she's faced with a potential high-profile client.
Family Feud
Jax has to decide whether to take on a high-profile murder case for a client who rejected her services; Jax and Lewis are still adjusting to their new situation as Damon reemerges into the outside world.
As Brayden's newly appointed defense attorney, Jax and the team dive in, gearing up for the preliminary hearing; Lewis and Jax come together to help Naima; Damon and Jax decide to be friends after she helps him with a problem.
Jax and the team focus on jury selection; when Jax's dad comes into town, Jax turns to Lewis for help but finds relief from a new friend.
Sixteen years earlier, a bright-eyed Jax is in her public defender days when she meets Damon for the first time.
Jax and Damon's relationship goes to another level; Jax is focused on the start of Brayden's trial as she senses Brayden may be withholding crucial information.