Rising: Initiation
While pursuing the criminal responsible for her best friend's death, Ghost-Spider is mistakenly accused of the crime by both SHIELD and the NYPD; Ghost-Spider must find a way to clear her name while battling against Ms. Marvel and Squirrel Girl.
Mission: Ghost Hunter
While pursuing the criminal responsible for her best friend's death, Ghost-Spider is mistakenly accused of the crime by both SHIELD and the NYPD.
Floor Toms Spider Webs
As Ghost-Spider deals with the loss of her friend, she continues hunting for the culprit while also trying to keep up appearances with her friends and bandmates.
Best friends Ms. Marvel and Squirrel Girl join forces to apprehend an alleged superhero turned vigilante: Ghost-Spider.
Finally confronting Ghost-Spider, Squirrel Girl and Ms. Marvel discover that there's more to this villain than meets the eye.
Ghost-Spider finally gets the chance to tell her side of the story when Squirrel Girl and Ms. Marvel capture her.
Ghost-Spider's run from the law comes to an end when SHIELD agents Patriot and Quake catch her, but everything changes when her true identity is revealed.