R.J. Decker
Ex-con photographer R.J. Decker becomes a private investigator in South Florida, solving strange cases with help from his journalist ex, her cop wife, and an enigmatic woman from his past who may help or destroy him.
R.J. is recruited by Emi to investigate the disappearance of a wealthy rehab tycoon's son; Mel and Catherine discover they have different views on parenting and finances.
R.J. finds himself at the center of a suburban housewife murder mystery; Catherine worries that R.J. is getting too close to Emi.
R.J. unravels the truth about a Little League coach whose family is being mysteriously targeted; R.J.'s parole officer worries that he is pushing the boundaries of his conditional release.
R.J. helps a young woman uncover the truth behind her boyfriend's sudden death; a dangerous figure from R.J.'s past resurfaces, bent on revenge.