SHE Must Be Obeyed
Siyanbola Adewale (She) is a thriving Afrobeats music sensation who seems humble and hardworking in public, but privately she's arrogant, stingy, and manipulative. SHE craves the limelight and will do anything to stay relevant. However, her scheming goes too far when a long-kept secret is exposed, putting everything she's worked for in jeopardy. Now, she risks losing it all.