Social Studies
L.A. teens return to school post-Covid; they share their phones and lives to explore the effects of social media.
Social Divisions
Seeking followers, fame and social mobility, teens encounter racial and class divisions on social media and in real life.
Social media and pornography provide sex education that shapes teens' behavior with serious consequences.
With graduation and life changes, the teens contemplate their future and the brave new world they navigate.