Taisho Mebiusline Chicchaisan
A Fateful Arrival in Tokyo
As Hiiragi Kyoichiro excitedly makes his way into Tokyo, he suddenly realizes he's gotten a bit smaller.
Souls of the Imperial Capital
Kyoichiro is enjoying his first day in the capital with delicious senbei crackers when suddenly, he hears the cry of a dead soul.
Kyoichiro walks the path of the root with Misaki and Shigure, and the three of them encounter Omi, a member of the Five Katana.
Tatebayashi and Senge square off in one of the Imperial Army's meeting rooms; Kyoichiro stumbles upon a few soldiers recovering a soul of the dead.