That's So Raven
Raven Baxter is a typical teenager who just happens to be psychic. The only problem is that Raven's sneak peeks into the future can make her (and her best friends Eddie and Chelsea) jump to the wrong conclusions. Somehow, they manage to create more comedic problems than they solve!
Mother Dearest
Raven pretends to be her mother at a parent-teacher conference so avoid getting into trouble; a bully takes over Eddie's locker.
Test of Friendship
Eddie accuses Raven of not being a true friend when she refuses to help him cheat on a spanish test.
Raven uses her psychic abilities to write school articles, but Serena finds out and threatens to expose her.