The Clearing
A woman must face the demons from her past in order to stop the kidnapping and coercion of innocent children in the future.
The Season of Unfoldment
The abducted girl Asha is taken under the wing of her "sister" Amy and taught the strange and brutal ways of Blackmarsh, ruled over by The Aunties in devoted service to Adrienne Beaufort, spiritual leader of a cult known as The Kindred.
Police raid Blackmarsh to rescue the children; Wayne tells Freya their daughter might have run away.
Adrienne is extradited; Henrik is released from prison, not revealing what happened to Asha.