The Fable
A legendary hitman trained to become the world's best assassin is asked to lie low for a year by the head of his crime family.
A Wonderful Night
Akira and Yoko start their new life in Osaka, but trouble always seems to find them.
Sparks fly between Akira, who wants to live in peace, and Ebihara, who wants the hitman out.
Akira begins the seemingly impossible task of finding a job in his quest to live an ordinary life.