The Foolish Angel Dances With the Devil
Determined to protect his demon world from heavenly angels, demon Masatora Akutsu heads to earth in search of a charismatic human to rally his kin. But he’s in for a celestial surprise ’cause the lovely girl he wants to recruit, Lily Amane, is an angel!