The Girlfriend
Laura's picture-perfect life starts to unravel when her son brings home a new girlfriend named Cherry; she becomes convinced that Cherry is a manipulative social climber, or is she just being paranoid?
Laura is finally ready to confront Cherry in person, but their meeting only confirms her worst suspicions; she's more convinced than ever that Cherry was never truly in love with Daniel.