The Great North
The Great North follows the Tobin family, as single dad Beef, and his weird bunch of kids, take on the various adventures of daily Alaskan life.
Sexi Moose Adventure
The family's plans to celebrate Judy's 16th birthday on the family fishing boat go awry after a moose breaks into the Tobins' home.
Feast of Not People Adventure
Judy is worried that she and Ham are growing apart when she discovers he's been keeping a secret from her; the rest of the family participates in a town festival.
Wolf tries to find the perfect six-month anniversary gift for Honeybee; Judy interviews Honeybee for the school newspaper and learns about her thrilling early years in Fresno, Calif.
Worried that she's inherited Beef's fear of romance, Judy forces her dad to get back out there by attending a meat auction and singles mixer in hopes of bringing home a new love.
Beef enlists Judy to help coach his adult curling team; Wolf tries to turn the family fishing boat into a sunset cruise for lovers.
Judy asks her crush to the most romantic dance of the school year, not realizing he's got eyes for someone else; Beef's brother visits.