The Last of Us
After a global pandemic destroys civilization, a hardened survivor takes charge of a 14-year-old girl who may be humanity’s last hope.
When You're Lost in the Darkness
Twenty years after a fungal outbreak ravages the planet, survivors Joel and Tess are tasked with a mission that could change everything.
After escaping the QZ, Joel and Tess clash over Ellie’s fate while navigating the ruins of a long-abandoned Boston.
Long, Long Time
When a stranger approaches his compound, survivalist Bill forges an unlikely connection. Later, Joel and Ellie seek Bill's guidance.
After abandoning their truck in Kansas City, Joel and Ellie attempt to escape without drawing the attention of a vindictive rebel leader.
While attempting to evade the rebels, Joel and Ellie cross paths with the most wanted man in Kansas City. Kathleen continues her hunt.
After ignoring the advice of locals, Joel and Ellie descend deeper into dangerous territory in search of the Fireflies and Tommy.