The Punisher
Frank Castle, also known as “The Punisher”, believes he has exacted revenge on the criminals responsible for the tragic murder of his family. However, he soon uncovers a larger, deeper conspiracy behind the events that occurred, involving his time serving in the Marine Corps. Alongside run-ins with law enforcement, his ex-best friend Billy Russo, and former NSA analyst Micro, Frank seeks to uncover the truth once and for all.
After killing all of the criminals involved in his family’s murder, Frank Castle keep a low profile in New York city working at a construction site under an alias. However, when a young man also working at the site gets dragged into a robbery gone wrong, Frank steps in to save him.
Two Dead Men
Frank receives a mysterious phone call from someone calling himself "Micro". With the help of Karen Page, Franks learns that Micro is actually a former NSA analyst thought to be dead. After a wild goose-chase across the city, Frank confronts Micro to find out what he wants. Meanwhile, Department of Homeland Security Agent Dinah Madani tracks down Frank’s ex-marine friend Billy Russo, to determine if he was involved in a heroin smuggling case back in Afghanistan.
While interrogating Micro, Franks learns that he wants to help him take down the people that destroyed both of their lives. Frank relives a past military covert operation, where an “Agent Orange” gave orders to execute Department of Homeland Security agent Ahmed Zubair. Micro became involved in the cover up when he found a video of the murder, and now he and Frank must figure out the true identity of the man behind it.
Curtis tries to connect with an unstable veteran from his support group who turns to Anvil in hopes of a new life. With the help of Micro's hacking skills, Frank is able to find out about a plan by the Department of Homeland Security to recover a weapons shipment. Although reluctant at first, Micro teams up with Frank to obtain the shipment for themselves.
Frank finds one of his former squad-mates, Gunner Henderson, in hiding in Kentucky, which leads to his discovery that Agent Orange is CIA Director of Covert Operations William Rawlins. Frank and Gunner are ambushed by a team acting under Agent Rawlins' orders and are badly wounded. Worse yet, the cameras on the soldiers' uniforms reveal to Rawlins that Frank is still alive.
With Frank badly wounded from the ambush in Kentucky, Micro calls on Frank’s trusted friend Curtis Hoyle for help. Agent Madani has formed a relationship with Frank’s former squad-mate Billy Russo, and she lets slip to him that Frank is alive. Russo seeks out Frank and is determined to help his former friend.