The Seduction
After Isabelle is betrayed by the ruthless libertine Valmont, she sets out to conquer Paris for her revenge.
As Gercourt furthers his quest to weaken her, Isabelle enlists help in her fight against Paris's most powerful man.
When Valmont fails to conquer Madame de Tourvel, Isabelle seizes the chance to gain her trust, despite Rosemonde's fervent cautioning.
With her title at stake, Isabelle makes one last attempt to save herself and her future even if that means challenging the king.