Ultimate Survival WWII
Survival expert Hazen Audel travels across the globe to relive some of the most extraordinary stories of wilderness survival from World War II.
Hazen Audel braves Europe's largest plateau to retrace the white-knuckle escape of the Norwegian commandos who thwarted Adolf Hitler's creation of an atomic bomb.
Hazen Audel faces the bamboo jungles of Thailand, retracing the steps of 10 prisoners who escaped from a brutal Japanese labor camp that ran along the Thailand-Burma Death Railway during World War II.
Hazen Audel retraces the epic plight of an escaped prisoner of war who cleverly evaded capture on Nazi-occupied Crete for more than two years.