A River Below
Deep in the Amazon, the near-mythical pink river dolphin is being hunted to extinction. Two activists, a marine biologist and a TV star, are working tirelessly to protect the species. Yet as their efforts to raise public awareness become increasingly complex, a scandal erupts and serious ethical questions are raised. This surprising roller-coaster of a doc digs into the complexities of the modern media and the moral dangers of using the ends to justify the means.