Black Sheep
Mike (Chris Farley), a slovenly gym teacher, has a terrible habit of showing up at the wrong time and embarrassing his brother, Al (Tim Matheson), who happens to be running for governor. Hoping to save his campaign, Al assigns his aide, Steve (David Spade), to take Mike to a remote cabin and hide out there for the remainder of the campaign. In the woods, the two men discover dangers that make them long for the sleazy political operatives back in the big city.