Blow
In the turbulence of the 1970s, the international drug trade underwent a fast, violent and lucrative revolution - and one ordinary American was at its center. But in just a few short years, George Jung, a high-school football star single-handedly became the world's premiere importer of cocaine from Colombia's Medellín cartel, changing the course of an entire generation. Blow is a high-velocity look at George Jung's spectacular rise and fall.